Ontdek hoe je zonder moeite Nederlandse bedrijfsgegevens up-to-date houdt in jouw Microsoft Dynamics 365 CRM.

Voer simpelweg de bedrijfsnaam in en alle ontbrekende gegevens worden automatisch en in real-time toegevoegd vanuit het KvK-Handelsregister naar jouw Microsoft Dynamics 365 CRM. Dit klinkt als muziek in de oren voor elk bedrijf, toch? Maar hoe werkt dit precies? Blijf lezen en ontdek de magie achter deze naadloze integratie!

In de huidige zakelijke wereld is het up-to-date houden van je klantgegevens geen luxe, maar een absolute noodzaak. Het is echter een grote en foutgevoelige klus om die gegevens voortdurend up-to-date te houden. Daarom hebben wij de Nederlandse Bedrijfsgegevens App voor Microsoft Dynamics 365 CRM ontwikkeld. Met deze krachtige tool wordt het beheer van je klantgegevens een naadloze en moeiteloze ervaring

Waarom zijn actuele bedrijfsgegevens in jouw CRM belangrijk?

Denk eens na over het tijdperk waarin we leven; informatie is overal en verandert continu. Actuele gegevens zijn het kompas van je bedrijf, ze wijzen de weg naar sterke klantrelaties en spelen in op snelle marktveranderingen. Met de juiste informatie kun je je klanten verrassen met persoonlijke aandacht, je klantenservice naar een hoger niveau tillen en je marketingstrategieën finetunen. Tevens zijn actuele bedrijfsgegevens van klanten of relaties belangrijk in jouw CRM, wanneer zij bijvoorbeeld verhuizen, van rechtsvorm veranderen of andere veranderingen doorvoeren.

Hoe houd je bedrijfsgegevens up-to-date in jouw Microsoft Dynamics 365 CRM?

Het up-to-date houden van bedrijfsgegevens in jouw CRM, hoe zorg jij voor betrouwbare data?

Ben je nog van het handmatig bijhouden van bedrijfsgegevens?

Terug in de tijd, gegevens handmatig bijwerken. Dit kost erg veel tijd en de kans op foutieve gegevens is groot. Vooral als je bedrijf groeit als kool en je CRM-systeem uit zijn voegen barst. Daarbij moeten we niet vergeten dat het belangrijk is dat jouw klant of relatie überhaupt de wijzigingen aan jouw administratie doorgeeft. Gebeurt dit altijd? Ervaring leert van niet!

Schakel over op automatische piloot!

Hier komt onze redder in nood – een slimme App die koppelt met de Kamer van Koophandel en alle gegevens automatisch bijwerkt. Stel je voor: terwijl jij je focust op je bedrijf, werkt je CRM-systeem zichzelf bij. Geen gedoe, geen fouten, alleen maar actuele data.

Automatische integratie van Nederlandse Bedrijfsgegevens levert jou het volgende op:

  • Meer tijd om aan jouw bedrijf te werken
  • Minder personeel
  • Minder kosten
  • Minder fouten
  • Altijd up-to-date gegevens
  • Tevreden medewerkers en klanten

Een no-brainer voor elk bedrijf dat wil automatiseren, optimaliseren en groeien!

Probeer Gratis de Nederlandse bedrijfsgegevens app voor Microsoft Dynamics 365 CRM!

Voer een bedrijfsnaam in en alle ontbrekende gegevens worden automatisch, in realtime uit het KvK-Handelsregister toegevoegd bij je bedrijfsgegevens in Microsoft Dynamics 365 CRM. De ‘Update Service’ is inbegrepen waardoor je al je bedrijfsgegevens eenvoudig actueel houdt. Dus, ben je klaar om de controle over je gegevens terug te pakken en je Microsoft Dynamics 365 CRM zonder zorgen te beheren?

Vertrouw dan net zoals meer dan 250 andere bedrijven op de snelheid en betrouwbaarheid van de “Nederlandse bedrijfsgegevens” App voor Microsoft Dynamics 365 CRM en vraag een Demo aan of start de GRATIS Trial !

Gratis Demo?

Plan een vrijblijvende demo in met onze Microsoft Dynamics 365 CRM-experts.

Niets missen over ACI? Volg ons op LinkedIn.