Look-ups zijn de technische benaming van speciale velden om gegevens uit een tabel in te kunnen voeren. Bijvoorbeeld om de klant in te kunnen voeren bij een verkoopkans, offerte, etc.
In dit artikel:
Hoe ziet dat eruit?
De look-ups zijn verbeterd waardoor je bij de look-up makkelijker kan zoeken:
Door “Geavanceerd zoeken” te selecteren kom je in een prettig zoekscherm waarin je makkelijk kunt zoeken
Hoe kan ik dit instellen?
Je kunt deze instelling instellen in jullie Power Portal omgeving:
In welke omgeving doe ik dit?
Doe dit eerst even in de testomgeving en test dit en vertel het de gebruikers en voer het daarna uit in de productieomgeving.
Kan ACI dit doen?
Je kunt ook vragen of support of je contactpersoon vragen je te contacteren zodat zij dit voor jullie instellen en ook korte uitleg geven.
Wanneer wordt het automatisch ingesteld?
Zoals waarschijnlijk bekend brengt Microsoft 2 updates uit per jaar. Deze heten waves dus we hebben het dit jaar over wave 1 en wave 2 van 2021. In wave 2 van 2021 zullen deze verbeterde look-ups automatisch worden ingeschakeld indien dit nog niet is gebeurd.