De nieuwe update van Dynamics 365 zorgt voor een optimale gebruiksvriendelijkheid. De nieuwe features binnen de update laten u nóg efficiënter werken binnen 365. In deze nieuwsbrief gaan we verder in op de details van deze nieuwe update.
In dit artikel:
Geavanceerde zoekfunctie
Door de nieuwe update wordt zoeken binnen de 365 omgeving u een stuk makkelijker gemaakt:
U hebt nu de mogelijkheid om gedetailleerder en sneller te zoeken in uw data binnen 365. U kunt filters toepassen op uw data zodat u uw records makkelijker vindbaar zijn. Terwijl u typt in de searchbar zullen er automatisch suggestieve zoekresultaten naar voren komen. Terwijl u uw records aan het selecteren bent, kunt u deze aanpassen zonder dat u het zoekvenster weg hoeft te klikken.
Daarnaast is de globale searchbar sterk verbeterd waardoor u snellere gedetailleerder kan zoeken. De searchbar zal op elke pagina centraal bovenaan komen te staan.
Om de geavanceerde zoekfunctie kunnen gebruiken, dient u dit aan te passen in uw instellingen.
Dynamics 365 customizen naar uw wensen
Uw 365 omgeving customizen zodat u nog efficiënter kunt werken.
U kunt nu externe apps toevoegen aan uw Dynamics 365 omgeving. Zo kunt u bijvoorbeeld uw recente oproepen of recente activiteiten weergeven. Maar het is ook mogelijk om apps zoals Twitter of Youtube toe te voegen voor als u bijvoorbeeld een uitlegfilmpje over Dynamics wilt bekijken.
Een andere nieuwe feature is om kolommen aan te passen naar uw voorkeur. U kunt de data in de kolommen sorteren op door u uitgekozen kopjes.
Records delen
Een verbeterde manier van het werken met uw records.
U kunt nu sneller en makkelijker records delen met collega’s. Ook kunt u meerdere records tegelijk aanpassen gespecificeerd op o.a. titel, onderwerp en status.
Meer weten? Of hulp nodig?
Neem gerust contact op met onze Dynamics 365 CRM Experts.