Sinds onze eerste ontmoeting met de iPhone in 2007 is de wereld verslaafd aan touch displays. Intuïtief. Eenvoudig. Effectief. Zeer effectief.
In professionele omgevingen en klaslokalen zorgen touchscreens voor een levendige samenwerking en een prettige betrokkenheid. Kun jij je een wereld voorstellen zonder touchscreens?
Bij CTOUCH kunnen we dat zeker niet! Wij zijn gek op dynamische, innovatieve grootformaat touch displays. Zo bieden we jou de beste interactieve touchscreen-ervaring (en de software en hardware die je nodig hebt om die te bereiken). We kijken verder dan nu en leveren geraffineerde en toekomstgerichte kwaliteitsproducten. Wie is dit stel touchscreen-gekken?
WE WERKEN SLIMMER SAMEN | WE ZORGEN VOOR EEN PERSOONLIJKE TOUCH | WE ZIJN TROTS OP WAT WE DOEN | WE NEMEN DE VERANTWOORDELIJKHEID
Bij de start van ons CRM-traject vroegen we ACI om ons relatiebeheer en verkoopproces te optimaliseren.
Het beheren van relaties en contactpersonen was snel geïmplementeerd en eigen gemaakt. Vooral voor onze Nederlandse klantgegevens bood de KvK Bedrijfscheck App een grote meerwaarde – met slechts een paar klikken wordt ons CRM-systeem verrijkt met actuele bedrijfsgegevens. Vanuit het relatiebeheer was de stap naar het integreren van bezoekverslagen en de standaard MS Outlook-koppeling voor het tracken van correspondentie snel gezet.
Het verkoopproces bleek door onze branche-specifieke eisen wat uitdagender, maar dankzij ACI is ook dat succesvol geïmplementeerd. Met overzichtelijke pipeline- en forecastgrafieken krijgen we nu beter inzicht in onze salesprocessen. Voor ons is vooral de connectie tussen eindklanten, resellers en distributeurs van groot belang, wat nu duidelijk zichtbaar wordt in ons CRM-systeem.
Nadat we het relatiebeheer en verkoopproces hadden ingericht, waren we zo enthousiast dat we veel andere processen ook centraal in CRM wilden beheren. Onze Marketingsoftware werd geïntegreerd met het CRM leadproces en de Excelsheets die we gebruikten voor Tenderinformatie hebben we netjes verwerkt bij de opportunity’s. Ook hebben we te maken met (hoe ACI dat zo mooi noemt) parallel offertes, die we nu ook in CRM beheren. AL met al hebben we nu zoveel mogelijk processen centraal en uniform verwerkt in CRM.
Na de succesvolle inrichting van ons relatiebeheer en verkoopproces waren we zo enthousiast dat we nog meer processen centraal in CRM wilden beheren. Onze marketingsoftware is nu naadloos geïntegreerd met het leadproces, en de Excelsheets voor tenderinformatie hebben we gestructureerd ondergebracht bij de opportunity’s.
Daarnaast beheren we nu ook de zogeheten ‘parallel offertes’ -zoals ACI dat treffend noemt- rechtstreeks in CRM. Al met al hebben we zoveel mogelijk processen centraal en uniform in ons CRM-systeem geborgd, wat zorgt voor efficiëntie en overzicht.