Hekos is al 45 jaar toonaangevend als het gaat om de productie van kwalitatief hoogwaardige Aziatische vriesverse snacks, en de originele spekkoek. Hun succes berust op vier pijlers: puur, gezondheid, gemak en kwaliteit. Geïnspireerd door recepten uit verschillende Aziatische landen creëerden ze een omvangrijk assortiment convenience fingerfood op hun eigen productielocatie in Broek op Langedijk.
“Het is voor ons heel belangrijk om afnemers te blijven adviseren en inspireren. En diezelfde drive zag ik terug bij ACI.”
aldus Nick van de Kar.
Dit doet Hekos door onder meer goed te luisteren naar de wensen van de klant en door boven op de ontwikkelingen in de foodindustrie te zitten. Ze volgen de wereldwijde trends en vertalen deze ontwikkelingen in vernieuwende en verrassende producten die het basisassortiment verrijken. Zo blijft Hekos een inspiratiebron voor de horecaondernemer.
We hebben met onze Aziatische snacks kwalitatief hoogwaardige producten. Onze afzetmarkt is breed, van restaurants tot hotels. Maar de concurrentie is groot. Daarom hebben we samen met ACI en Microsoft CRM een krachtige tool ontwikkeld die onze acquisitie efficiënter en gerichter maakt
Dankzij de Leadgenerator van ACI genereren we continu waardevolle leads, gebaseerd op regio en BIC-code, direct in ons CRM-systeem.
Binnen CRM hebben we de opvolging van deze leads geoptimaliseerd. Dit stelt ons in staat om gestructureerd en effectief nieuwe klanten te bereiken – een cruciale factor voor ons succes.
Het genereren van leads is slechts één van de processen die we hebben verbeterd. Ons orderproces is redelijk complex, omdat we onze producten via grossiers leveren. Samen met ACI hebben we de klant-grossierstructuur helder en overzichtelijk gemaakt.
Dankzij de workflows binnen Microsoft CRM verloopt de orderafhandeling soepel en foutloos, zowel richting onze klanten als de gekoppelde grossiers. Dit volledig geautomatiseerde proces bespaart tijd en verhoogt de kwaliteit.
Bovendien worden alle contactmomenten en documenten veilig en gestructureerd in CRM opgeslagen.