MiSenz logo
MiSenz logo

Klantverhaal
Hekos Oriental Food

Wij gebruiken alleen de beste kwaliteit voor onze Oriental Food. Fijn om een CRM-partner te hebben die dezelfde kwaliteit hanteert betreffende CRM. De implementatie ging razendsnel met een heel proactieve houding van ACI. Zelfs als we nu vragen hebben, helpt de supportafdeling van ACI ons met dezelfde kwaliteit en enthousiasme.
Nick van de Kar
Commercieel Directeur
Hekos Logo
Branche
Food
Klant
Hekos Oriental Food
Bedrijfsbeschrijving
Productie van Aziatische snacks
Kenmerk
30 medewerkers
Chris van Roosmalen
Roel
Nick van der Kar
Marcel van der Ziel
Wil jij net als Hekos Oriental Food efficiënter werken en slimmer ondernemen?

Al 45 jaar een begrip op het gebied van Aziatische snacks

Hekos is al 45 jaar toonaangevend als het gaat om de productie van kwalitatief hoogwaardige Aziatische vriesverse snacks, en de originele spekkoek. Hun succes berust op vier pijlers: puur, gezondheid, gemak en kwaliteit.  Geïnspireerd door recepten uit verschillende Aziatische landen creëerden ze een omvangrijk assortiment convenience fingerfood op hun eigen productielocatie in Broek op Langedijk.

“Het is voor ons heel belangrijk om afnemers te blijven adviseren en inspireren. En diezelfde drive zag ik terug bij ACI.”
aldus Nick van de Kar.

Dit doet Hekos door onder meer goed te luisteren naar de wensen van de klant en door boven op de ontwikkelingen in de foodindustrie te zitten. Ze volgen de wereldwijde trends en vertalen deze ontwikkelingen in vernieuwende en verrassende producten die het basisassortiment verrijken. Zo blijft Hekos een inspiratiebron voor de horecaondernemer.

Hekos 1
Hekos 2

Continue Leadgeneratie met CRM

We hebben met onze Aziatische snacks kwalitatief  hoogwaardige producten. Onze afzetmarkt is breed, van restaurants tot hotels. Maar de concurrentie is groot. Daarom hebben we samen met ACI en Microsoft CRM een krachtige tool ontwikkeld die onze acquisitie efficiënter en gerichter maakt

Dankzij de Leadgenerator van ACI genereren we continu waardevolle leads, gebaseerd op regio en BIC-code, direct in ons CRM-systeem.

Binnen CRM hebben we de opvolging van deze leads geoptimaliseerd. Dit stelt ons in staat om gestructureerd en effectief nieuwe klanten te bereiken – een cruciale factor voor ons succes.

Automatische processen voor efficiënte orderafhandeling

Het genereren van leads is slechts één van de processen die we hebben verbeterd. Ons orderproces is redelijk complex, omdat we onze producten via grossiers leveren. Samen met ACI hebben we de klant-grossierstructuur helder en overzichtelijk gemaakt.

Dankzij de workflows binnen Microsoft CRM verloopt de orderafhandeling soepel en foutloos, zowel richting onze klanten als de gekoppelde grossiers. Dit volledig geautomatiseerde proces bespaart tijd en verhoogt de kwaliteit.

Bovendien worden alle contactmomenten en documenten veilig en gestructureerd in CRM opgeslagen.

Hekos 4

Wil je net als Hekos Oriental Food
slimmer en efficiënter werken?

Ook profiteren van beter klantbeheer, hogere productiviteit en meer grip op je sales? Microsoft CRM voor het MKB helpt bedrijven zoals dat van jou tijdsbesparing en groei te realiseren. Probeer het zelf of plan een gratis demo en ontdek wat het voor jouw onderneming kan betekenen.

Deze website is gemaakt door Scoob