Al meer dan 50 jaar is Holonite een toonaangevende naam op het gebied van composietsteen in Nederland. Als zowel producent als distributeur biedt Holonite een breed scala aan producten, waaronder dorpels, vensterbanken, raamdorpels en muurafdekkers, die allemaal worden vervaardigd uit composietsteen.
Binnen de bouwsector heeft Holonite een sterke positie verworven met haar gevel- en afbouwproducten. Ook in de kozijnindustrie speelt Holonite een belangrijke rol dankzij haar diverse dorpelsystemen. Deze leidende positie is het resultaat van jarenlange expertise en innovatieve oplossingen. Naast composietstenen dorpelsystemen biedt Holonite ook vezelversterkte (composiet) dorpelsystemen aan.
Holonite maakte jarenlang gebruik van INTRAC-CRM, een door ACI zelf ontwikkeld CRM systeem.
“Toen ACI ons aanraadde om over te stappen op Microsoft Dynamics CRM 365, hebben we wel even getwijfeld,” geeft Zevenbergen toe. “Zou het net zo flexibel en betrouwbaar zijn als INTRAC-CRM?
ACI wist ons gerust te stellen en configureerde Microsoft Dynamics CRM 365 speciaal voor Holonite, volledig naar onze wens. We werken veelvuldig samen met uiteenlopende bedrijven als architecten, aannemers, bouwbedrijven en kozijnfabrieken. Omdat ze allemaal een andere rol in de bouwketen vervullen, vragen ze ook elk hun eigen manier van registreren. ACI heeft ons Dynamics CRM-systeem precies zo ingericht, dat het naadloos aansluit bij onze manier van werken.
“En lopen we een keer ergens tegenaan, dan lossen onze vaste ACI-contactpersonen het in no-time voor ons op.”
aldus Patrick Zevenbergen
Zevenbergen en zijn collega’s gebruiken Microsoft Dynamics 365 CRM voor het complete sales traject; van ontwerp tot en met offerte. Ook alle leads en klachtenprocedures worden erin opgenomen.
“We kunnen niet anders zeggen dan dat we heel tevreden zijn,” zegt Zevenbergen.
Tegen een scherpe prijs beschikken we nu over een uiterst betrouwbaar en gebruiksvriendelijk CRM-systeem met talloze mogelijkheden. Eenvoudige aanpassingen doen we doorgaans zelf. Wordt het wat technischer, dan schakelen we ACI in. We hebben er onze vaste contactpersonen die erg snel reageren.