Als familiebedrijf zijn we uitgegroeid tot de specialist op het gebied van hoogwaardige systeemwanden. Waarschijnlijk zit ‘m dat in het feit dat we blijven innoveren en een passie voor perfectie hebben. En dat ziet u terug in onze producten: een hoekje dat subtiel is afgerond, een naad die nauwelijks zichtbaar is en een profiel dat nóg minimalistischer is. Bij ons telt elk detail.
Maar misschien zit het ‘m wel veel meer in onze mentaliteit, want een familiebedrijf dát zijn we gebleven. Dit betekent drie dingen: goed luisteren naar je opdrachtgever, continu afstemmen op wat de markt van je vraagt en leveren wat je belooft. Zo zoeken we de verbinding in alles wat we doen. En dat voelt u wanneer u met ons samenwerkt.
Met hulp van ACI verliep het implementatieproces en personaliseren aan onze wensen snel en eenvoudig. Door de coronaperikelen waren we via korte online teamsessies hebben we de inrichting super effectief doorgevoerd.
Na de eerste sessie konden we zelf direct al het relatiebeheer testen, inclusief de super handige KvK-integratie. In enkele korte sessies daarna hebben we ons gehele salesproces ingericht. In een handomdraai hebben we ook onze bestaande klanten geïmporteerd en konden we een vliegende start maken.
We hebben nu een handige tool voor onze medewerkers die 24/7 de actuele gegevens kunnen raadplegen. Van leads tot opdracht hebben we alles scherp in beeld, via eenvoudige Forecast- en Pipelinedashboards.
Binnen Plan Effect gaan we ervoor om steeds weer het beste resultaat te realiseren. Hoe kan het nog mooier, nog beter en nog meer volgens de stijl die Plan Effect heet? Bij het design van onze systeemwanden betrekken we graag architecten en ontwerpers die net als wij op zoek zijn naar het ultieme op het gebied van glaswanden. Daarnaast stellen we voor iedere opdracht een team samen waarin alle disciplines vertegenwoordigd zijn. Dat zorgt voor een optimale afstemming en een snelle doorloop met korte lijnen.
“Met Microsoft Dynamics CRM 365 hebben onze mensen een gebruiksvriendelijke tool, volledig geïntegreerd in MS Outlook en zijn onze salesprocessen geoptimaliseerd” (Marcel van der Ziel)