Bedrijfscheck KvK Handelsregister in Microsoft Dynamics CRM 365

In een paar muisklikken heb je alle bedrijfsgegevens van nieuwe klanten automatisch toegevoegd aan jouw Microsoft Dynamics CRM 365 omgeving.

Voer een bedrijfsnaam en plaats in en alle ontbrekende gegevens worden automatisch, realtime uit het KvK-Handelsregister toegevoegd bij je klantgegevens in Microsoft Dynamics CRM 365.

– Microsoft Dynamics 365 CRM
– Officiële handelsnaam
– KvK- en BTW-nummers
– Adresgegevens
– Juridische vorm
– SBI-codes
– En nog veel meer…

Probeer Gratis

Wil u nog meer functionaliteit? Geen probleem:

  • KvK Update Service
    Houd bedrijfsgegevens in Dynamics 365 actueel en update automatisch a.d.h.v. het KvK Handelsregister.
  • KVK-uittreksel
    Vraag realtime een KvK- uittreksel op vanuit je eigen Microsoft Dynamics CRM-omgeving en je klantprofiel wordt direct verrijkt.
  • Credit Check
    Vraag rechtstreeks in Microsoft Dynamics een kredietrapport op en krijg razendsnel inzicht in de kredietwaardigheid.
  • Adres Validator
    Voeg een minimum aan gegevens in en een adres wordt automatisch aangevuld en gecontroleerd, direct in je CRM.
  • Lead Generator
    Vind snel nieuwe prospects en importeer automatisch nieuwe leads op basis van specifieke kenmerken van je beste klanten.
Gratis Demo?

Plan een vrijblijvende demo in met onze Microsoft Dynamics 365 CRM-experts.

Niets missen over ACI? Volg ons op LinkedIn.