In een paar muisklikken heb je alle bedrijfsgegevens van nieuwe klanten automatisch toegevoegd aan jouw Microsoft Dynamics CRM 365 omgeving.
Voer een bedrijfsnaam en plaats in en alle ontbrekende gegevens worden automatisch, realtime uit het KvK-Handelsregister toegevoegd bij je klantgegevens in Microsoft Dynamics CRM 365.
– Microsoft Dynamics 365 CRM
– Officiële handelsnaam
– KvK- en BTW-nummers
– Adresgegevens
– Juridische vorm
– SBI-codes
– En nog veel meer…
Wil u nog meer functionaliteit? Geen probleem:
- KvK Update Service
Houd bedrijfsgegevens in Dynamics 365 actueel en update automatisch a.d.h.v. het KvK Handelsregister. - KVK-uittreksel
Vraag realtime een KvK- uittreksel op vanuit je eigen Microsoft Dynamics CRM-omgeving en je klantprofiel wordt direct verrijkt. - Credit Check
Vraag rechtstreeks in Microsoft Dynamics een kredietrapport op en krijg razendsnel inzicht in de kredietwaardigheid. - Adres Validator
Voeg een minimum aan gegevens in en een adres wordt automatisch aangevuld en gecontroleerd, direct in je CRM. - Lead Generator
Vind snel nieuwe prospects en importeer automatisch nieuwe leads op basis van specifieke kenmerken van je beste klanten.