MiSenz logo
MiSenz logo

CRM voor MKB Zakelijke Dienstverlening

Krijg 100% grip op je dienstverlening en bedien je klanten beter dan ooit.

Maximaliseer de mogelijkheden op succes

Zakelijke dienstverlening komt voor in alle branches en bedrijfstakken, van makelaars tot architecten- en ingenieursbureaus en van woningcorporaties tot ICT-bedrijven. Zakelijke dienstverlening heeft één aspect gemeen; het verlenen van diensten aan bedrijven. Met Microsoft CRM voor MKB Zakelijke Dienstverlening krijg je de mogelijkheid om klanten optimaal te bedienen en structuur aan te brengen in je diensten.

Eenvoud en overzicht zijn de belangrijkste speerpunten in deze CRM oplossing voor zakelijke dienstverlening. Maak eenvoudig gebruik van Outlook voor het optimaliseren van je klantcontacten en de opvolging van je Leads en Prospects.

In de moderne zakenwereld is efficiënte samenwerking en relatiebeheer essentieel. Door een Microsoft CRM voor MKB te combineren met Microsoft Office 365, creëer je een krachtige omgeving waarin klantgegevens, communicatie en workflows naadloos samenkomen.

Registreer alle klantcontacten centraal, waardoor je team altijd up-to-date is en snel kan inspelen op klantbehoeften. Dit versterkt de klanttevredenheid en loyaliteit.​

Niet alleen relatiebeheer is essentieel maar ook Verkoop

  • volg leads efficiënter en gestructureerder op.
  • krijg verkoop(kansen) helder in het vizier via eenvoudige dashboards.
  • haal gemakkelijker nieuwe klanten binnen en weet ze ook langer te binden.

  • Outlook
  • SharePoint
  • Teams
  • Power Automate
  • Power BI

Op één centrale plaats alles inzichtelijk van de klant.

  • de laatste klantcontacten
  • bezoekverslagen
  • welke contactpersonen werken er bij de klant
  • wat zijn de openstaande verkoopmogelijkheden
  • welke disciplines nemen ze af
zakelijk

Succesverhalen
van onze klanten in de zakelijke dienstverlening

Divers, Zakelijke dienstverlening
Cyclomedia
De flexibiliteit van gecentraliseerde (verkoop)dashboards
Zakelijke dienstverlening
Nautus B.V.
ACI heeft me nog nooit teleurgesteld.
Bouw, Ledenorganisaties, Zakelijke dienstverlening
Bouwgarant
Tijdsbesparing en perfect inzicht
Peter Verduin
Peter Verduin
Nautus B.V.
Ik ben een behoorlijk lastige en kritische opdrachtgever, maar ACI heeft me nog nooit teleurgesteld. Na een lange zoektocht was dit echt een verademing. Er moet gewoon geleverd worden, en dat doen ze!
Hes Logo 2
Olga Schutte
HES (Hospital Equipment Services B.V.)
Wij gebruiken al jaren Microsoft CRM voor ons relatiebeheer en hebben ook eigen schermen toegevoegd, zoals Planningen en Installaties. Door de vele aanpassingen raakten we echter het overzicht kwijt, en ontstonden er foutmeldingen die onze processen hinderden. Gelukkig kwamen we in contact met ACI. Zij analyseerden ons systeem grondig, brachten structuur aan en corrigeerden de fouten. Dankzij hun expertise werkt ons CRM-systeem nu weer optimaal – een essentiële verbetering, aangezien het de kern vormt van al onze installaties.
Chris van Roosmalen
Chris van Roosmalen
CTOUCH
We zijn geen makkelijke klant door onze diverse processen in CRM. van een koppeling met HubSpot voor lead- en opportunitybeheer tot een naadloze integratie met ons ERP-systeem, verspreid over meerdere internationale bedrijven. ACI heeft uitstekend werk geleverd door al deze processen perfect op elkaar af te stemmen binnen ons CRM-systeem. Een extra compliment voor de supportafdeling van ACI, waar snelheid en expertise altijd voorop staat.
Marcel van Liere
Marcel van Liere
FenS B.V.
Eenvoud en efficiëntie is essentieel voor Fens en precies dat hebben we samen met ACI in Microsoft CRM gerealiseerd!
Patty
Patty Jansen
FAAC Technologies Nederland
We gebruiken al heel lang CRM! Eerst INTRAC-CRM wat enkele jaren geleden gemigreerd is naar Microsoft Dynamics 365 CRM. ACI heeft ons altijd geadviseerd en geholpen met de migratie. Zeker hun support is subliem.
Marcel van der Ziel 2
Marcel van der Ziel
Plan Effect
Met Microsoft Dynamics CRM 365 hebben we een salestool voor de toekomst die volledig bij ons past. Een ultiem systeem dat altijd meegaat met de nieuwe ontwikkelingen, optimaal voor ons ingericht en een partner in ACI die korte lijnen met ons heeft om ons te ondersteunen.
Michel van Veen
Michel van Veen
Isoniq bv
De CRM kennis van ACI is subliem en ze weten dit perfect te vertalen naar onze wensen van offertemanagement tot orderintake. Hun support verdient een extra compliment: bij vragen worden we altijd direct en uitstekend geholpen!
Henco Splinter
Henco Splinter
FeedValid
De kennis en de waardevolle adviezen van ACI hebben ons niet alleen enorm veel tijd bespaard, maar ook bijgedragen aan een naadloze en razendsnelle implementatie.
Geertjan van Bochove
Geertjan van Bochove
BIT-Works BV
De implementatie van Microsoft Dynamics 365 CRM bij een klant van Bit-Works werd door ACI verzorgd. Wij zijn erg te spreken over de aanpak van ACI. Ze namen ten tijde van de implementatie een actieve houding aan richting ons en we hebben dan ook zeer regelmatig overleg met elkaar gevoerd. De samenwerking verliep erg prettig, wat ons heeft doen besluiten ACI ook te benaderen voor ons eigen CRM-systeem.
Roel
Roel Burgers
IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement)
Door het snelle oplossend vermogen van ACI heeft IEA met Microsoft Dynamics CRM 365 nu één centraal CRM-systeem. We hebben onze complexe internationale ledenstructuur met bijbehorende educatieve projecten volledig in kaart. We hebben afscheid genomen van tientallen separate bestanden en werken nu sneller en eenvoudiger, waardoor we onze leden ook beter kunnen bedienen.
Rob de groot
Rob de Groot
Bouwgarant
De sublieme integratie met Microsoft Outlook en de pragmatische aanpak van ACI als Dynamics CRM-partner heeft geleid tot een eenvoudig CRM-systeem precies hoe wij het willen.
Nedair 4
Directie
Ned Air B.V.
Dynamics CRM Online helpt ons, efficiënter te werken en onze doelen te bereiken. Doordat we toegang hebben van elke willekeurige locatie kunnen we real-time bezoeken vastleggen, actie ondernemen op leads, samenwerken aan verkoopkansen en dashboards bekijken. We zien direct de impact van onze verkoop- en marketinginspanningen op de bedrijfsresultaten.
Nick van der Kar
Nick van de Kar
Hekos Oriental Food
Wij gebruiken alleen de beste kwaliteit voor onze Oriental Food. Fijn om een CRM-partner te hebben die dezelfde kwaliteit hanteert betreffende CRM. De implementatie ging razendsnel met een heel proactieve houding van ACI. Zelfs als we nu vragen hebben, helpt de supportafdeling van ACI ons met dezelfde kwaliteit en enthousiasme.
Yvonne
Yvonne Bos
Hout- en Bouwproducten Van Drimmelen B.V.
We werken al heel lang met CRM van ACI. Eerst met INTRAC-CRM waar we heel tevreden over waren. Maar nu hebben we met Microsoft CRM een moderner CRM-systeem en waardig opvolger van INTRAC.
Rutger Bonsel 1
Rutger Bonsel
Broekman Logistics B.V.
In plaats van een programma voor het opslaan van gegevens, hebben we nu een Marketing & Sales tool, waar dagelijks gekwalificeerde leads uit komen.
Carel
Carel Beijeman
Van der Spek Vianen B.V.
We zijn ooit met CRM begonnen voor ons relatiebeheer en verkoopoverzicht. Met de assistentie van ACI registreren we nu ook ons gehele machinepark in CRM en zijn we sinds kort begonnen met Marketing Automation. Fijn om betreffende CRM met ACI samen te werken, net zoals we zelf doen -No nonsens en kwaliteit-
Patrick Zevenbergen
Patrick Zevenbergen
Holonite B.V.
ACI heeft Microsoft Dynamics CRM 365 precies zo ingericht, dat het naadloos aansluit bij onze manier van werken.
Ravi
Ravi Deenadayalu
MotoMondo B.V.
ACI hanteerde een gestructureerde aanpak voor onze behoeften. Ze begrepen onze doelen en het probleem dat we probeerden op te lossen. Hun kennis van het systeem is indrukwekkend. Ze hebben ons geholpen een flexibele en kosteneffectieve oplossing voor onze zakelijke behoeften te vinden.
Arne Boonk
Arne Boonk
Holterman Wapeningsstaal B.V.
Holterman Wapeningsstaal B.V. is weer up-to-date mede dankzij de implementatie van Microsof CRM 365 door ACI. Klantvriendelijkheid ten top, als je het mij vraagt.
Mark Taris
Mark taris
Cyclomedia
Door onze internationale expansie is het belangrijk dat we gecentraliseerde (Sales) dashboards beheren. De flexibiliteit en veelzijdigheid waren doorslaggevend in onze keuze voor Microsoft Dynamics CRM

Klaar om slimmer te werken?

 

 

 

Deze website is gemaakt door Scoob
Download het gratis whitepaper (Dynamics CRM 265)

Je bent er bijna!

Wie mogen we gratis toegang geven?